Reklamacje


Schemat działania reklamacji:
Prosimy udać się pod adres: http://4wear.90.pl/wymiany-reklamacje-zwroty.html, następnie wybrać przycisk „Reklamacje” (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować, lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).


Najpierw należy wybrać numer zamówienia, w którym chcesz reklamować jeden lub więcej towarów. Ukażą się wówczas produkty wchodzące w skład wybranego zamówienia. Należy wybrać te, które chcesz reklamować i kliknąć przycisk „Przejdź dalej”.
Następnie napisz powód reklamacji tj. wykryte wady wizualne, zły rozmiar itp. Opcjonalne w tym kroku jest załączenie zdjęć. W tym kroku należy również określić czego się żąda: „wymiany na nowy i poprawny” czy „zwrotu pieniędzy”.
W przypadku wybrania „Wymiany na nowy” w kroku trzecim należy podać adres dostawy (forma przesyłki pozostanie taka sama jak przy pierwotnym zamówieniu) lub w przypadku chęci otrzymania zwrotu pieniędzy należy podać numer konta bankowego na który mają zostać zwrócone środki pieniężne.
Weryfikacja. To etap w którym Dział zwrotów, wymian i reklamacji dokonuje weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego (w czasie 1-5 dni roboczych). Po tym czasie otrzymasz wiadomość drogą e-mail z informacją o kolejnych krokach do wykonania (tj. odesłanie towaru lub zachowanie go bez odsłyłania).

Po wykonanej procedurze, reklamacja jest zarejestrowana w naszym systemie i należy oczekiwać na kontakt mailowy Działu zwrotów, wymian i reklamacji. Reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania. Akceptujemy wszystkie formy wysyłki, prócz pobrania!



Jakich towarów nie mogę zwrócić?

Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. art 38. punkt 3.

Z uwagi na zagrożenie związane z pandemią koronawirusa COVID-19 oraz dbając o bezpieczeństwo Państwa oraz naszych Pracowników możliwość zwrotu oraz wymiany została zablokowana.



Co zrobić z uszkodzoną przesyłką?
Jeśli dotarła do Ciebie uszkodzona przesyłka, to możesz nam to zgłosić postępując zgodnie z instrukcją - uszkodzone przesyłki.


Darmowa dostawa
od 200 zł
Szybka wysyłka
Doceniona jakość